برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا ‌بنگاه به بنگاه» (B2B)، است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود. اما برند سازی واقعا چه معنایی دارد و چگونه بر کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد؟
به زبان ساده، برندِ شما، اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه می‌دهید با آنچه رقبای‌تان عرضه می‌کنند، چیست. برندِ شما، برآیندی از شخصیت فعلی شما، شخصیتی که می‌خواهید باشید و برداشت دیگران از شخصیت شما است. در این مقاله درباره اصول اولیه‌ی برند سازی بیشتر می‌خوانید.

 

برند سازی

 

ادامه مطلب

چگونه یک برند بسازیم

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

برند ,سازی ,شما، ,شخصیت ,آنچه ,  ,برند سازی ,است در ,از شخصیت ,برندِ شما، ,می‌دهید با

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش حرفه ای عکاسی در تهران وب پرو یادداشت های یک چای به دست فروشگاه اینترنتی فایل سل(پرفروش های اینترنت# فایل سل#) ـــــــــکُمِـشـــــــــــــــــــــــــــ جزوات کنکوری و دانشگاهی سیستم گرمایش از کف هـــــک هاست و سرور اختصاصی و اشتراکی آیتک لوگو